26. mar. 2012

Det er underligt og sidde og skrive til folk, man ikke rigtig kender, og jeg tror måske også at i ikke rigtig har følelsen af at i kender mig. Så jeg har lavet 15 facts om mig selv, som jeg synes beskriver mig okay godt.

1 Jeg roder igen fem minutter efter, at jeg har ryddet op.
2 Jeg har en forkærlighed for cola.
3 Jeg har gået til drama siden september, og jeg fortryder det slet ikke.
4 Jeg ønsker at eje noget Acne, men mine penge rækker åbenbart kun til Stine Goya.
5 Jeg skal måske på efterskole efter niende.
6 Jeg har planer om en kæmpe samling af essie neglelakker.
7 Jeg har en dejlig hund.
8 Jeg er gladere nu end jeg var for et halvt år siden.
9 Jeg hader mit hår.
10 Jeg elsker organic te.
11 Jeg bliver femten i år, og jeg er desværre den yngste i min klasse.
12 Jeg ønsker mig slidte, lækre levis shorts, der sidder som en drøm.
13 Jeg er meget nærtagende.
14 Jeg elsker at se reality tv, selvom det er spild af tid.
15 Jeg kan godt lide blonde ting.

6 kommentarer:

  1. Dejlig blog du har dig, især super fedt med de 15 facts så man lige lærer dig bedre at kende. :)
    Kunne du måske have lyst til at følges?

    Mange knus Katarina
    http://katarina-livetifolgekatarina.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. tak for din kommentar på min blog vi kan godt følges! er lige blevet fast læsere! knus http://mathildelarsen34.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Du bürde tage et smut forbi denne super nice blog, lige her;
    http://juliekerstine.blogspot.com/
    :-)

    SvarSlet